Producenci
Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Czas i koszty dostawy

III. Ceny, koszty przesyłki oraz metody i warunki płatności

1. Ceny Towarów są określane i podawane w złotych polskich oraz zawierają podatek VAT w obowiązującej wysokości. Ceny Towarów nie zawierają kosztów dostawy.

2. Cena Towaru zamieszczona na Stronie Internetowej ma charakter wiążący dla Klienta i Sprzedawcy od chwili otrzymania przez Klienta w formie poczty elektronicznej (e-mailowej) potwierdzenia przyjęcia Zamówienia przez Sprzedawcę do czasu realizacji Zamówienia.

3. Koszt dostawy (przesłania Towaru) dokonywanej przez Sprzedawcę na adres podany przez Klienta jest podany w zakładce „koszty dostawy” lub „dostawa”

4. Klient może wybrać następujące formy płatności za kupowane Towary:

a. płatność online (e-przelewem) dokonywana za pośrednictwem systemu SHOPER PŁATNOŚCI obsługiwanego przez DreamCommerce S.A. z siedzibą w Krakowie; b. kartą debetową/ kredytową VISA, MasterCard, MasterCard Electronic, VISA ELECTRON lub MAESTRO za pośrednictwem systemu SHOPER PŁATNOŚCI obsługiwanego przez DreamCommerce S.A. z siedzibą w Krakowie;

c. przelew bankowym na rachunek bankowy Sprzedawcy w ING Bank Śląski S.A. numer: 21 1050 1025 1000 0091 3057 2754, DEMI MED. DĘBIŃSKI I MICHALCZYK PIOTR DĘBIŃSKI ul. Sarmacka 17 lok 118 02-972 Warszawa;

d. płatność gotówką (za pobraniem) do rąk Dostawcy przy dokonywaniu dostawy Towaru.

 

5. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A

6. W przypadku dokonania płatności za pomocą karty płatniczej zwrot środków nastąpi na konto bankowe przypisane do karty płatniczej.

7. Przy płatnościach kartą czas realizacji zamówienia wydłuża się do czasu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.

 

IV. Dostawa

1. Dostawa Towarów jest możliwa wyłącznie na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej. Sprzedawca nie będzie realizował jakichkolwiek Zamówień, w których jako miejsce dostawy zostało określone miejsce (miejscowość) leżące poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej.

2. W przypadku, gdy Klient wybrał sposób dostawy w formie przesłania Towarów przez Sprzedawcę, dostawy są realizowane za pośrednictwem Dostawcy na adres wskazany przez Klienta w formularzu Zamówienia.

3. Złożenie Zamówienia przez Klienta automatycznie oznacza akceptację warunków i kosztów dostawy Towaru.

4. Dostawa Towaru zostanie zrealizowana przez Sprzedawcę w terminie do 6 Dni roboczych następujących po dniu, w którym zaksięgowano płatność dokonaną przez Klienta na rachunku bankowym Sprzedawcy. W przypadku, gdy Klient wybrał formę płatności gotówką (za pobraniem) dostawa Towaru zostanie zrealizowana w terminie 6 Dni Roboczych następujących po dniu, w którym Sprzedawca dokonał potwierdzenia przyjęcia Zamówienia.

5. W związku z tym, że niektóre produkty są zamawiane bezpośrednio od producenta/przygotowywane są na specjalne zamówienie lub na wymiar może się zdarzyć w wyjątkowych przypadkach, że czas realizacji Zamówienia przedłuży się. W takiej sytuacji Klientowi zostanie przekazana informacja na wskazany adres e-mail lub telefonicznie na wskazany numer telefonu przewidywany czas dostawy. Klientowi będzie przysługiwało wtedy prawo do rezygnacji z złożonego zamówienia poprzez zawiadomienie Sprzedawcy o tym fakcie na adres poczty biuro@medimedi.pl . Sprzedawca dokona zwrotu uiszczonej przez Klienta ceny Towaru oraz kosztów dostawy (o ile zostały zapłacone przez klienta) na rachunek bankowy wskazany w powyższym mailu. Zwrot ten zostanie dokonany w terminie 2 dni roboczych następujących po dniu, w którym Sprzedawca otrzyma rezygnację Klienta ze złożonego Zamówienia.

6. Wraz z przesyłką Klient otrzymuje stosowny dokument stanowiący dowód zawarcia transakcji, którym jest paragon fiskalny lub faktura VAT. W przypadku dokonania Zamówienia przez Klienta – osobę fizyczną, dowodem zawarcia transakcji jest paragon fiskalny.

7. Wraz z dokonaniem odbioru przesyłki ryzyko utraty lub uszkodzenia Towaru przechodzi na Klienta. Nie uchybia to prawu Klienta do dokonania reklamacji Towaru lub innym uprawnieniom Klienta wynikającym z niniejszego Regulaminu oraz obowiązujących przepisów prawa.

8. W przypadku nie odebrania przez Klienta, bez podania przyczyn, przesyłki w terminie 10 dni od daty, w którym Dostawca pozostawił awizo, Sprzedawca oraz Klient jest uprawniony do odstąpienia od umowy. W takiej sytuacji, Sprzedawca zwróci Klientowi zapłaconą przez niego kwotę, zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Regulaminie dotyczącymi dokonywania zwrotów środków pieniężnych. Powyższe prawo odstąpienia od umowy przysługuje również Sprzedawcy oraz Klientowi w przypadku, gdy Klient wybrał formę płatności online (e-przelewem) lub przelewem bankowym i płatność ta nie zostanie dokonana w terminie 10 dni od dnia, w którym Sprzedawca dokonał potwierdzenia przyjęcia Zamówienia.

 

Dostawca Przelew Pobranie
Poczta Polska 18 25
GLS 16  
 

 


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl