Producenci
Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Formularz Reklamacyjny

Formularz Zwrotu Towaru

V. Uprawnienie w zakresie odstąpienia od Umowy sprzedaży

1. Klientowi, będącemu Konsumentem, przysługuje prawo – na mocy przepisów Ustawy o prawach konsumenta – do odstąpienia od Umowy sprzedaży, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez niego Towaru. Dla zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie przez Klienta oświadczenia przed tym terminem.

2. Oświadczenie o odstąpieniu Klient może złożyć:

  • na formularzu, którego wzór można znaleźć na stronie www.medimedi.pl w zakładce zwrot i reklamację;
  • na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Ustawy o prawach konsumenta,

 

3. Pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać na adres: MEDIMEDI, ul. Sarmacka 17 lok 118, 02-972 Warszawa.

4. W przypadku odstąpienia przez Klienta od umowy, zwracane mu są wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru Klientowi, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.

5. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży zostaje ona uznana za niezawartą. Zwrotu Towaru należy dokonać na adres: MEDIMEDI ul. Sarmacka 17 lok 118, 02-972 Warszawa

6. Akceptując niniejszy Regulamin Klient wyraża zgodę, o której mowa z art. 32 ust. 2 Ustawy o prawach konsumenta, na to aby Sprzedawca dokonał zwrotu należnych Klientowi kwot na podany przez niego rachunek bankowy. Klient nie będzie ponosić żadnych opłat związanych z takim zwrotem. Rachunek bankowy Klienta dla potrzeb zapłaty powyższych kwot powinien zostać przez niego określony w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy lub przesłany przez klienta odrębnie (osobno) pocztą elektroniczną na adres poczty elektronicznej (e-mail) biuro@medimedi.pl.

7. Klient odstępujący od umowy zobowiązany jest do pokrycia wyłącznie bezpośrednich kosztów zwrotu Towaru w wysokości opłaty pocztowej za wysyłkę towaru. Jeżeli Klient wybierze inny sposób dostarczenia Towaru niż za pośrednictwem poczty (tj. inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia rzeczy oferowany przez Sprzedawcę) Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów związanych ze zwrotem (odesłaniem) towaru.

8. Przypadku zamówienia produktu medycznego który jest przygotowywany na wymiar, specjalne zamówienie klienta, Klientowi nie przysługuję prawo zwrotu towaru jeśli ten jest wolny od wad. Informacja które produkty nie podlegają zwrotowi jest zawarta w opisie produktu lub będzie podawana telefonicznie/mailowo na wskazane przez klienta dane kontaktowe. Każdorazowo w przypadku takiego zamówienia jest wymagane potwierdzenia przyjęcia takiego zamówienia mailowo na adres biuro@medimedi.pl . W przypadku rezygnacji z takiego towaru Klientowi przysługuje zwrot kosztów zgodnie z punktem 4 tego działu.

VI. Reklamacje dotyczące Towarów

1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, będącego Konsumentem, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym za niezgodność z umową zakupionego przez niego Towaru.

2. Jeżeli w ocenie Klienta nabyty przez niego Towar ma wady, niezależnie od innych uprawnień przysługujących mu na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego oraz Ustawy o prawach konsumenta (w tym odstąpienia od umowy oraz żądania obniżenia ceny Towaru), Klient może żądać naprawy Towaru lub wymiany Towaru na nowy. W tym celu Klient powinien:

  • odesłać Towar (o ile to jest możliwe w oryginalnym opakowani i z załączonym dowodem zakupu – paragonem) na następujący adres: MEDIMEDI ul. Sarmacka 17 lok 118 02-972 Warszawa; 
  • przesłać lub przedłożyć w innym sposób na wskazany powyżej adres pisemne oświadczenie zawierającego reklamację wadliwego Towaru; Klient może dla tych potrzeb skorzystać z formularza, którego znajduję się w zakładce reklamację;
  • wskazać w powyższym oświadczeniu, czy domaga się naprawy towaru, czy też wymiany towaru na nowy, wolny od wad oraz określić, na czym polega wada towaru;
  • wskazać w powyższym oświadczeniu dane kontaktowe dla potrzeb załatwienia przez Sprzedawcę reklamacji, w tym: adres do korespondencji, adres e-mail oraz numer telefonu.

 

3. Sprzedawca odsyła do producenta produkt niezwłocznie i producent w terminie 14 dni od daty odbioru rozpatruję reklamację. W razie rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta Sprzedawca dokonuje, zgodnie z żądaniem Klienta naprawy towaru lub wymiany reklamowanego towaru na pełnowartościowy. Sprzedawca może odmówić żądaniu Klienta naprawy towaru, jeżeli jest to niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem (tj. wyminą towaru na nową, wolną od wad) wymagałoby nadmiernych kosztów.

4. Sprzedawca pokrywa uzasadnione koszty reklamacji, w tym udokumentowany koszt przesłania Towaru będącego przedmiotem reklamacji przez Klienta.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl